lördag 3 april 2010

Usch, vad allt är pest JUST NU!!!

Klockan är 4:07 på morgonen och vad f-n gör jag??? JO, jag kan inte sova pga en axel som gör sååå ont. Kan inte ligga ner, kan inte vrida huvudet... DESSUTOM har jag en riktig skitunge som vägrar att sova som hon gör hemma. Varje natt har hon vaknat x flera och bara skriker rakt ut utan att egentligen vilja ngt. Försöker trösta och ge nappen, men hon bara kastar bort den! Förvisso är hon sjuk och hostar mer än en KOL-patient.
Tårarna bara rinner nerför kinderna. Vet liksom inte vad jag ska göra. Jag har ONT, ONT, ONT!!!! Bad R om att han kunde massera mig igår kväll, men han "orkade" inte, du får i morgon sa han. Men det är nu jag behöver, inte i morgon... Fick försöka massera lite själv =(
Eftersom jag inte kan sova har jag tagit ut Bella till soffan där jag hade lagt mig själv inatt. Det innebär att hon tar halva soffan och jag har i praktiken en liten hörna... Inget mer sova.
Ska ta och åka hem i morgon!! Oavsett vad min Mr säger om det. Vill han stanna så får han göra det, men jag ska HEM!! Hem till min säng, till Bellas egna rum där hon kan sova som vanligt... Vill inte åka hem egentligen, men vad är meningen med att behöva vara vaken hela nätter?? Då kan jag stanna hemma i så fall!
Hatar att gnälla, men nu blev det så!!
Hoppas alla andra kan sova gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar