lördag 10 april 2010

PARTY!!!

ÄNTLIGEN!!
Idag ska det partas!! =) Såå himla roligt ska det bli. Ibland kan man tro att jag inte alls är så pass gammal som jag är om man tittar på hur himla lätt jag har för att tramsa ibland. Men det är så sjukt skoj att bara släppa loss och inte tänka på ngn annan och vara knäpp =)
Vi förberedde ganska bra redan igår, så ribban för idag är rätt så hög!! =)
Berättar mer i morgon om hur kvällen varit!!
Idag väntas en dag fullspäckad med saker som ska göras här hemma, med renoveringen. RIktigt kul när man ser hur fint det blir! Hallen kommer bli gudomlig =) Min UNDERBARA Robert är så sjukt duktig!!! Är så glad över att han är min! Min STORA kärlek!!
Min stora fråga idag är; VAD SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL???? Det är det värsta med att man går ut så sällan! Man har ALDRIG några kläder som passar =)
¨
Över till ngt helt annat; Har suttit och kollat runt på en hel del bloggar. Märker att det mesta är tonårstjejer som för de mesta skriver så som dom pratar. Dessutom så verkar det gå vågor i vad som är "inne" med vad man ska ha på sin blogg.... Är inte det ganska trist att gå efter vad alla andra gör istället för att göra som man själv vill??? Asså, typ, liksom, öhhh, HALLÅ, liksom bitches...
Låter så otroligt intelligent, eller INTE!!! Jaja, alla har rätt till att skriva och göra vad dom vill. Bara min åsikt...

BTW; så går det riktigt bra för min diet! =) Har inte gått ner mer än 0,5 kg ännu, men å andra sidan så har jag inte exkluderat allt heller! Idag är det 4:e dagen! Mer uppdatering framöver! =)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Var med och tävla hos mig om 500kr i presentkort+En hemlig present från mig.

    Om du tycker att det låter intressant så besök min blogg och läs tävlings reglerna.

    /Kram. <3

    SvaraRadera
  2. Sv: tack så mkt för din kommentar! :)
    kommer defenetift tänka på de nästa gång om jag ska designa om bloggen! :)

    SvaraRadera