tisdag 20 april 2010

Dejt

Idag hade jag en dejt med min underbara sambo =) Tänk om man kunde återkalla de där supernyförälskade känslorna. Med det vill jag inte ha sagt att jag INTE älskar min sambo, för det gör jag. Över allt annat om man bortser från barnen. Min snälla blivande svärmor kom över och passade barnen, vi tog bilen ner på stan och åt middag, UTAN barn!!! Såååå skönt och tyst.

Men trots att man inte har barnen med sig så har man ju alla vanor med sig... Maten var uppäten i rask takt och med GOD aptit =) Blev så glad när jag såg att dom hade creme brulée till dessert, beställde in det och blev besviken =( Dom hade förstört den enda desserten som jag nästan skulle kunna döda för!! Den smakade enbart smör. SKITäckligt!!! Skickade tillbaka den till köket. En av ytters få gånger som jag klagat på mat. Är nog lite för feg för det annars. Men INTE idag =)

Kom hem med glatt humör och mötte en nöjd Bella som satt med farmor i soffan och åt yoghurt =) Limpan hade somnat så gott i farmors famn. Härligt!! Tänk hur snabbt man kan boosta upp sin energinivå!!

Men ska säga att min lilla dracula unge har nästan varit som en solstråle idag. Mestadels iaf!! Det är jag nöjd med. Kom fram till att han är VÄLDIGT mammig =) Det får han gärna vara bara han lägger ner gnället =)

Tänk att man ska få ångest över att man bryter sin diet... Jag vet att det inte gör så mkt och att det mest tar längre tid för mig att bli av med all vikt, men man vill ju njuta. Så fort jag är klar med dieten så ska jag äta som aldrig förr =)

I morgon är inget speciellt planerat mer än att jag troligtvis ska åka och köpa en cykel till min äldsta som inte har ngn cykel för tillfället! Vi får se hur det går.

På torsd är det bvc för Linus del, väga o mäta. Efter det bär det av till en nyöppnad ÖoB!! Ska bli sååå kul att gå och titta. Längesen jag var o shoppade där. Men nu har dom öppnat en i närheten av där jag bor =) Jippie!!



Så här snygg e jag på landet ;-) Kallt och snöigt... I sommar då jäklar!!! =)

1 kommentar:

  1. Hehe, är nog lite blandat kanske ;) Vem vill bli vuxen för fort liksom :D

    Förstår hur du menar, skulle också vilja ha de där känslorna man har i början när man är superförälskad. Även om jag älskar min karl så är det ju sååååå mysigt i början :D

    SvaraRadera