fredag 23 april 2010

SOL SOL

Idag vaknade jag av en småsjungande/pratandes Linus som absolut ville gå upp 6.40. Det var bara att stiga upp. Med sömnen fortfarande i ögonen gick jag ner för trappan ooch höll på att inte se vart jag gick. Solen sken in så mkt att det knappt gick att se ngt... SÅ härligt!!! =)

Så idag kommer det nog att bli en promenad eller så. UT ska jag iaf!! Sen är frågan om jag ska ta med min dåtra ner till bvc så dom får titta på alla hennes prickar eller om man ska avvakta. Hmm, ska ju åka snart till Mallis så det känns som att det är bäst att göra det nu om det skulle vara så att hon ska äta ngn pencillin eller så! Det knäppa är att hon verkar ha 3 olika sorters prickar.

Fick mig en knäpp på näsan av min sambo igår. Han tyckte att jag tar för lätt på alla saker när det kommer till utslag och diverse småkrämpor, bara för att jag är sköterska. Kan kanske vara så, men känner även att man måste se till HELA situationen, Kan ju inte springa ner till vc för ALLT som råkar ut för. Man måste ju se till hur dom mår och om det försvinner.... Så efter att han hade pikat mig inför min syster så känns det som att jag är tvungen att gå ner och titta. I sådana lägen kan jag tappa tilliten på mig själv. Jag är ju faktiskt ingen läkare, tänk om det är ngt osv....

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar