tisdag 27 april 2010

Teknologi

Att det ska vara så krångligt så fort man kommer till det tekniska. Ett bevis på det har jag på framsidan just nu. Min blivande svåger står och meckar med sin motorcykel som bara inte vill bli lagad så lätt som svågern vill =)

Det har tagit mig ca 2 månader att lyckas få in lite musik i min iphone.... Bara att det vill till att man ska kläcka en viss idé som gör att allt fullföljer smidigt =) Men NU, NU har jag nästan all musik som min kära son har på sin telefon. Ska bara se till att ta dom nyaste låtarna som han har. Dom sitter på skolan på rasterna och byter låtar fram och tillbaka. Låtar som JAG lyssnar på och som JAG tycker är bra. Känns lite udda, men man kanske måste acceptera att barnen börjar bli stora. Innebär det att JAG måste gå över till att lyssna på dansband nu då?? =) För det vill jag inte.

Snart kommer barnen hem och jag har mer eller mindre lovat Kalle att kolla över hans cykel och se om det är ngt jag kan fixa. Dock I MÅN AV TID.... Men om jag känner mina barn rätt så är dom nog ganska vana att jag vänder ut och in på mig så mkt jag bara kan för att hinna med allt jag sagt att jag ska göra. Har dock blivit lite bättre den sista tiden med att komma över att jorden inte alls går under om jag inte hinner hjälpa till/vara med över allt...

NU ska jag UT i den sköna solen =)

1 kommentar:

  1. Det är nog typiskt oss kvinnor. Vi är där och hjälper till, fixar, banar väg för allt och alla. Det är nog bra om man kan sätta stopp för det i tid. Annars kan det gå illa...Det var väl det som hände mej.
    Det gäller att va rädd om sig!!

    Det tekniska är heller inte min starka sida. Jag har en Ipod som jag laddar ner musik i ibland. OCH det är inte dansband:-)

    Ha det gott!!

    Kramar

    SvaraRadera