måndag 26 april 2010

Tankesnurr

Skulle ha fått sova ut lite idag egentligen MEN då det oftast är jag som vaknar och säger till Robban att gå upp så vaknar jag ju till lite grann...
Morgonen till ära så hade jag nog lite väl mkt att tänka på märkte jag. Jag har nog lite svårt att hålla ihop alla tankar och planeringar just nu...
Det som kommer närmast;

* Mormor är uppe från Götet och hälsar på, ska hälsa på henne
* Frisören på onsd
* Planera inför namnfesten ---> inköp oxh planering
* Packa och få med sig ALLT som behövs inför Mallis resan på lördag
* Efter hemkomst från resa ska det bakas och lagas mat till namnfesten

Utöver detta sitter Robban och delger mig sina tankar och planeringar på köksrenoveringen.... Haha, ibland blir det så dålig tajming, men jag vet ju att köket inte ska komma igång förrän i sommar så jag kan lyssna med halvt öra =)

På tal om ngt helt annat så har min lilla bebis lärt sig att krypa framåt också!! Alltså inte bara bakåt =) Så nu får man se upp!!!
Nu ska jag sortera alla mina tankar och se om jag strukturera upp det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar