måndag 19 april 2010

Bebis till salu

Har precis satt ut min griniga och sura bebis till salu på facebook.... =) Åhh, herregud vad barn kan vara sura och griniga och dra med sig alla andra in i deras tråkiga humör.

Positivt idag;
* båten såld!! Jippi =) Den var inne på annons idag och såldes idag! Så ska det vara!!
* Fick ha min stora tjej hemma en extra dag
* Fint väder
* Bakade 2 kladdkakor och 2 sockerkakor i ren frustration för att bryta det negativa gnället....

Negativt idag;
* Min draculabebis VÄGRAR vara snäll; mindre grinig. Hmm, ingen tårta denna dag när han blir 7 månader!! ;-)
* Rannsakat mig själv 1000 ggr

NY DAG OCH NYA TAG I MORGON!!! Go Natt!!

1 kommentar:

  1. Haha!
    Du skulle bara veta hur många gånger jag funderat lägga ut mina barn på Blocket:-)

    Hoppas denna tisdag blir en bättre dag och att lilla bebisen har förvandlats till en mysbebis istället för en gangster:-)

    Det var värst vad du varit produktiv på bakningsfronten! Det gillas!!

    Heja dej!
    Kramar

    SvaraRadera