onsdag 28 april 2010

RESA

På lördag om BARA 2 dagar så åker jag!! =)
Hurra hurra!!
Drar till Mallis en vecka där det är hyfsat varmt redan!!
LÄNGTAR så himlans mycket!!
Få en paus från hemmet (inte ålderdomshemmet),
bajs och gnäll, disk och matlagning, dagislämning och läxläsning.
ISTÄLLET får jag förhoppningsvis;
hotell med bra service, TROTS detta-BAJS och GNÄLL, men då är jag iaf i värmen
Äta ute och ge dricks
sova middag och vakna svettig
Se en annan värld som uppenbarar sig på kvällen
Hurra Hurra!!

2 kommentarer:

  1. Åh, härligt! Skulle också vilja åka utomlands :(

    SvaraRadera
  2. Får jag följa med?!
    Åh...jag är riktigt avis!!!!:-)
    Det hade varit underbart....

    SV: Emma tackar för kommentaren:-)
    Jo...hunden gör mej galen med sitt skällande!! Minst sagt. Tyvärr är det nog inte mycket att göra åt saken. Små hundar skäller i regel mycket.

    Ha nu en riktigt skön torsdag!

    Kramar

    SvaraRadera