fredag 2 april 2010

Ramlat...

Sncaka om att hjärnan inte alltid fungerar som den ska!! Har tyckt det har varit konstigt när ngn av ungarna har ramlat ner från våningssängen. Jag o Robban kom överens om att den som låg på överslafen fick sova under natten om ngt av barnen vaknade. Jag har sovit där båda nätterna... MEN inte sovit hela natten för ffa Bella har vaknat nästan varje timme av sin hosta och bara gallskrikit och efter ett tag börjat prata. Då innebär det också att hon är svårare att få och somna om...
Så inatt vaknade jag till för tusonde gången av att hon var ledsen. Måste ha fått in det i drömmen eller ngt för jag "kastar" mig handlöst ner för sängen och trodde att jag låg i underslafen. Men TJI!!! Skrapa upp en del av låret o ser ut som en riktig lårkaka med KRAFTIGT blåmärke/blödning under skrapningen.... ONT!!!!!!


Syns kanske inte riktigt hur stort, hårt och blått det är.... Men det ger en aning... Ber om ursäkt för mitt enormt vita lår...=)

1 kommentar:

  1. HAHAHA, men KARIN!!!! Ser ju ut som att du värsta drulen mellan benen... :-)Puss L

    SvaraRadera