söndag 18 april 2010

Minnen

Håller på och lägger upp alla bilder som ska framkallas, men det tar sååå långt tid!!! Under denna tiden satt jag och tittade på en del bilder som jag inte hade sett ordentligt, bilder på när min minsta lilla plutt föddes... Tänk vad man glömmer snabbt! Trots att det var så kritiskt som det var!
Tankarna snurrar runt som tusan just nu, alla tankar-tänk om... Vilken TUR att det gick som det gick!!!! Min älskade lilla plutt som i morgon blir 7 månader =)


Så liten och så sårbar...




Nu har det blivit en STOR buse =)

En av mina stora kärlekar!!!

1 kommentar:

  1. Så fin. Visst är det lätt att fastna bland alla bilder från när barnen var små. Tipset är: ta vara på tiden, den går så fort och så är de stora (blir inte riktigt lika många kramar då) ;)

    SvaraRadera