tisdag 20 april 2010

Kvartersdoktorn

Blir alldeles Mmmmm i kroppen när jag tittar på kvartersdoktorn. Älskar ALLA sjukhusserier och allt som egentligen har med sjukvård att göra. Men just denna serien är ju alldeles underbar. Älskar den "gamla" doktorn och den lite manhaftiga kvinnliga läkaren. Dom är så otroligt underbara i sina bemötanden och jag är så glad att de framställs på ett så bra sätt!!

Just att man inte sförsöker dramatisera allt utan det är verkligheten i dess riktiga form!
Sitter här i min ensamhet. Hela familjen somnade vid 20.30. SPÄNNANDE..... Eller INTE!!
Blir att gå o lägga mig tidigt jag med. Sitter o slötittar på tv, bloggar och hör torktumlaren rulla runt ett klädesplagg med dragkedja... Irriterande =)

Hoppas ni alla andra har en mer underhållande och sällskaplig kväll!!

2 kommentarer: