fredag 16 april 2010

Premiär

Igår var det premiär för Limpan att få åka med på cykeln. Han tyckte att det var SÅ kul =) Satt och bankade på min rygg hela tiden.

Min lilla sockertopp!!

Hittade även en annan bild som jag tog på Bella. Kan tycka att jag tjatar lite väl mkt på min sambo och mina barn om att stänga alla dörrar här hemma. Men det är ju bara för att inte Bella ska in och riva i allt hon kommer åt... Nu var det ngn.... KALLE.... som glömde stänga toadörren denna gången. Det blev så väldans tyst....


Håller på och klär in trappan hemma nu. Det tar sin lilla tid då Linus på ngt konstigt sätt alltid vaknar lagom tills jag sätter igång. Men det är en bit på väg iaf. Sen kommer det att kläs in med annat material över det 
 vita.

4 kommentarer:

  1. hihi han ser ut och gilla sitta på cykeln :)

    SvaraRadera
  2. Vilka söta små barn du har!!
    Kan inte låta bli att le åt röran din lilla tjej åstadkom:-)
    Har varit med om liknande - Lillan smetade in hela toaletten med kakao för några år sedan. INTE kul...inte då ialla fall!!

    Jag är ganska nöjd med mina fotoböcker. Använder mej av extrafilm, men det finns säker andra program som är bättre. Men nu har jag vant mej vid det.
    Nä..jag framkallar inga vanliga bilder...tyvärr. Det kanske man borde göra?

    Har funderat på både cafe och catering. Vi får väl se med tiden...Jag hoppas på ett cafe. Det är min stora dröm!!

    Hoppas du har en fin kväll!

    kram

    SvaraRadera
  3. Vad är det du klär in trappan med?

    SvaraRadera