onsdag 21 april 2010

Produktiv dag

Idag har det varit igång NÄSTAN hela dagen! Kul!

* Lämnat den näst minsta terroristen på dagis =)
* Fika med storasyster
* Städat hemma
* Bakat RABARBERPAJ!!!!! MUMS =) Mina egna rabarber från den lilla trädgården
* Hämta barn, hämta sambo
* Hem till mamma och Kenneth, fika rabarberpaj och en kaffe
* Åkte och köpte cykel till Kalle, prutade ner med 500 kr!!!! INTE ILLA!!! Tack vare min underbara!!
* ÄNTLIGEN hem efter att ha kört i köer i snitt 20km/h.... MINDRE kul!!

NU; sitta i soffan och njuta av att bara vara! Min kära sambo tyckte att jag skulle ställa mig och fortsätta med att klä trappan.... HAHAHA, nästa skämt.... Nog för att han har lite damp eller ADHD i sig, men det har INTE jag....

Är sååå emot Kissies (och alla andra tuttfior) blogg, men kunde inte motstå att gå in och kolla då det skulle vara lite kaxigheter där mot en annan tjej. Men guuuud vilken tråkig blog!! SE PÅ MIG, SE PÅ MIG!!! JAG ÄR BÄST, JAG ÄR SÅÅÅ SNYGG... Ursäkta, men har lite svårt för den stilen =) NO MORE =)

3 kommentarer:

  1. SV: ja gleder meg til å bli 18. hehe, nei skal ikke feste FOR mye. alt med måte :D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för alla dina fina och långa kommerntarer.
    Själv har jag suttit med en stor pappershög framför mej och försökt bringa lite ordning helakvällen så jag har varit lite dålig med kommentarerna!!

    Usch, vad äckligt med hårstrå i chokladen!!! Hoppas du blir återgäldad tusenfalt...dvs med massor med chokladkakor:-)

    Har du redan lyckats få hop en rabarberpaj??? Inte illa. Kanske får bli helgens projekt här hemma:-)
    Vad gäller recept på tårtor så gjorde jag en god "hjärttårta" som jag tror jag la ut receptet på här i bloggen. Kolla under Cecces kakor och Bakverk i kanten... Du kan göra den i en rund form och täcka med marsipan. Den blev god. Annars är marängtårtan som jag gjorde (om du vill ha receptet så säg till) jättegod!!
    För övrigt har jag bakat så länge som jag kan minnas och har en uppsjö med recept:-) Det mesta hittar man på nätet nu för tiden.

    Nu måste jag ha sonen i säng!

    Kram och god natt!!!

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam om att vara trött på den stilen :P

    SvaraRadera