tisdag 6 april 2010

Liiite seg...

Blir lite sur på mig själv när jag är så seg. Att det ska ta flera månader innan jag kommer till skott med att fixa Bloglovin till bloggen. Men men, det är jag i ett nötskal ibland! När jag har för mkt omkring mig, för mkt att tänka på och hålla reda på så slår det slint ibland!
Just nu är jag inne i en fas där jag tänker och tänker och tänker MASSVIS! Det gör att jag hinner glömma hälften av vad jag har tänkt att säga till den jag är med. Låter helknäppt men sant! Sån är jag =)
Kan släppa 2 saker ur världen iaf; fönstret som är beställt har kommit  samt lyktan till bilen som vi väntat på i typ 2 veckor...
Nu ska det snart fortsätta renoveras i hallen på övervåningen. Min underbara sambo har kommit igång, IGEN ... =) Underbart att han verkligen gillar att fixa och dona här hemma, man får dock hålla i tyglarna ibland =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar