söndag 25 april 2010

Ohhh ohhhh ohhh

Idag när jag ställde mig på vågen, vad visade den då??...... Jo har gått ner ytterligare ett kilo. Så om jag summerar allt så blir det så här;

INNAN jag började gå ner i vikt hade jag blivit av med 2 kg
FRÅN det att jag började gå ner så har jag blivit av med 3 kg!!!

Så totalt har jag gått ner 5 kg!! Jippie, är så glad! Man kanske skulle fortsätta med lite mer magsjuka också?? =) NÄ,NEVER AGAIN!!!
Men detta innebär att jag har ca 9 kg kvar till min målvikt.

Igår var verkligen helvetes dagen!! Det slutade ju aldrig. Kände i morse när jag vaknade att jag fortfarande hade lite ont i magen och yr i huvudet. Ska inte säga vilka diagnoser jag satte på mig själv igår... När man är mitt upp i det värsta men fortfarande kan tänka, det är för jä-ligt!! Jag var nog döendes 10 ggr om, hade både tarmvred och lungemfysem. Fick höra av min mamma igår att jag nog har fått hennes attityd till om man behöver gå till läkaren eller inte... Kan nog stämma, tror att det ligger i släkten om inte annat!! INGEN av oss vill sådär jättegärna gå till doktorn, nä det lööööser sig nog snart ska du se!!

Nä, nu ska det försökas intas lite frukost! Ha en bra dag alla!!

3 kommentarer:

  1. Har du satt en tidsplan för din viktnedgång? Jag ska gå ner 5-6 cm till men tar det lite som det kommer ;)

    SvaraRadera
  2. Va??? Det var duktigt!! Hur har du lyckats?
    Själv motionerar jag och står i men på vågen händer det inget!!

    Vad kul att du hittade marsipan! Hoppas tårtorna nu blir goda!!!

    Hoppas du snart känner dej bättre!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där,, jag blir väldigt ofta döende.. Går inte pojkvännen med på att det är fel på febertermometern när den visar att jag icke har feber TROTS att jag känner att jag har sjukt hög feber och förmodligen dör utan febernedsättande.. Ja.. Då blir det ett himla liv! = Jag börjar gråta, vilket är allt jag orkar när jag är döende!

    SvaraRadera