fredag 9 april 2010

Fläskläpp

Fick äran att sova lite längre i morse. Vaknade vid 8.20 av världens skrik och efterföljande gråt. Då rycker supermmamman ut... =) Kan INTE fortsätta sova när det låter så. Även om jag vet att min sambo mkt väl klarar av att ta hand om situationen så skär det i mitt hjärta att höra mina barn gråta!
Gick ner för att se vad som hade hänt....

Min lilla plutt hade fått en ordentlig fläskläpp =(  Se på hö sida...Hans storasyster på 1½ år skulle BARA sätta på honom fleecetröjan... Han halvlåg på mage och stöttade upp sig med armarna. Då kom Bella och "tryckte" på honom tröjan på hans huvud så att det åkte i golvet varpå fläskläppen uppstod =) Inte lätt att vara liten!! Inte lätt att inte veta att han inte orkar hålla emot!

Efter ett skönt litet bad så är allt som bortblåst!




Lite uppdatering på mitt snygga ben ;-)


Snyggt med blåmärke?! Eller hur!! TUR att det försvinner så småningom!


3 kommentarer:

  1. Kolla mitt senaste inlägg, där står det allt om hur ja blev Fotomodell :D

    SvaraRadera
  2. Så skjønne små!! :) Og for eit blåmerke, får håpe det forsvinner raskt.

    SvaraRadera
  3. Utrolig fint design! Følte bare for å si det :)

    SvaraRadera