onsdag 7 april 2010

HUNGRIG!!!

NU jäklar SKA jag komma i form!! Dessa pluffskilon SKA bort. Hade en kompis över igår som körde en Cambridgekur och hade gått ner 7 kilo på 2-3 veckor! Blev så inspirerad så det ska jag också göra, men tar nog ngt annat än Cambridge... Men ngt liknande! Här ska pinas. Borde ju faktiskt kunna härda ut i några veckor tycker man! Sen gäller det att bibehålla vikten om man nu går ner ngt =)
När jag jobbade sist så pratade jag med en jobbarkompis som berättade att hon försökte gå ner i vikt men åt ngt som hon inte borde. Då fick hon kommentaren av en annan jobbarkompis; Gå in på toa och ta kort på magen så får vi se hur sugen du är på att äta det där...
Hahaha, klockren kommentar!! Det om ngt borde få mig att tänka 2 ggr innan jag stoppar i mig ngt snaskigt. Ska nog börja be min sambo att säga så till mig om jag viker av från kursen =)
Har börjat på dieten idag så får uppdatera om några dagar! =)



Känner mig som denna katten just nu...

3 kommentarer:

  1. Det enda som hjälper i det långa loppet är att äta mindre portioner.Vi har prövat Cambridge,jävigt tråkigt o när du slutar så går du upp igen. Tråkigt men sant.Mindre på tallriken o ut å spring istället
    Kramar från Varberg

    SvaraRadera
  2. Nu är det slut fika, BASTA!!! Jag kan inte hålla mig från sötsaker när jag har dom framför näsan.... Vi kan ju hjälpas åt ;) Jätte fin "huvud" på bloggen nu, duktig du! Ses kram. Camilla

    SvaraRadera
  3. Ska bli intressant att följa hur det går. Funkar det dig så tar jag också en kur :)

    SvaraRadera