torsdag 15 april 2010

Så!

Nu har jag fått gnälla av mig, vilade upp mig igår och fick en liten paus från mitt lilla monster när hon var på dagis. Kan få så dåligt samvete ibland, speciellt när man läser/hör alla andra som inte har NGT negativt att säga om sina barn alls. Så kommer jag och gnäller som tusan över vissa småsaker som mina barn har gjort. Är det verkligen så att de som inte har ngt negativt att säga alls om sina barn, allt är skimrande fint, att deras barn och dom själva är så superglada och "perfekta" eller är det bara jag som är lite för öppen och berättar om det som faller mig in?? ÄVEN det negativa...
Jaja, ska egentligen inte bry mig om alla andra... Men man börjar ju undra =)

Har äntligen köpt en resa till Mallorca, 1 vecka! Ska bli så grymt skönt!!! Åker 1 maj =) Riktigt välbehövligt!
Väntar på att nya soffan ska komma. Robban har köpt en båt som vi ska hämta på sönd. 15 maj är det dags för namnfesten!! Det är så mkt som har hänt sista tiden och så mkt som är nu framöver. I löv it!! =)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att åka till Mallis! Lite avis är jag allt:-) Men du är värd lite avkoppling sol och värme!
    Tycker inte du gnäller! Tror att alla som har barn blir vansinniga emellanåt. Fråga mej!
    Urmodern i mej hoppar upp alltsom oftast och då är jag inte trevlig!:-)
    Och jag brukar beklaga mej på bloggen...ibland:-)

    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack!

    Underbart med utlandssemester!
    Man får "gnälla" om sina barn, det gör väl de flesta som har barn. ;)

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera