lördag 24 april 2010

Sjuk =(

Men fy bövelen vad man kan må dåligt. Så fort jag drabbas av ngt så brukar jag alltid säga; åhh, mkt kan man klara men det blir så jobbigt när man har ont i magen (om man är magsjuk t.ex), eller om man har ont i huvudet just när man har ont i huvudet. Så nu har jag konstaterat att det spelar ingen roll vad jag drabbas av så är det ju riktigt jobbigt just då och det är inte mkt man klarar just då.

Just idag när jag vaknade på morgonen så kände jag nästan  med en gång att det var ngt knas med magen. Åt frukost och  fick superont i magen och kallsvettades. Kunde inte ens hålla Linus =( In på toa, göra nr 2 och hoppas på att det skulle släppa. Men INTE!! Satt nog på toa nästan hela förmiddagen. Inte med rännskita utan just för att det onda inte ville släppa =(

Upp lägga sig i sängen, dåligt samvete för att jag inte kunde ta hand om barnen, JAG VET att man inte ska ha det och jag "pratade" med mig själv och kom fram till att jag inte skulle ha det. Dom klarar sig nog utan mig en dag!! =) Har legat hela em i sängen med ont i magen, sprungit och spytt när jag känt matlukt, sovit och bara varit allmänt utslagen =(

Vi som hade planer för idag.... Men men, så är det ibland!! Nya tag i morgon!! Bara inte barnen och Robban åker på det!

1 kommentar: