måndag 29 mars 2010

Underbara vår!!

Jag blir på så bra humör när det är fint väder!! På fm har det varit shopping på listan. Eller rättare sagt så var det lillasyster som fick äran för det idag. Jag hittade bara någon enstaka grej. Har bestämt mig för att inte köpa vanliga påskägg till barnen iår. De äter så mkt godis ändå som det är och kommer säkert få ngt ägg av ngn annan. Så dom kommer få en annan sak.

Idag efter att vi hade lämnat storkillen på fotbollsträning så tog vi på de små barnen sina utekläder. Passa på och vara ute när det är fint väder och ljust ute. Maja passade på att ta en premiärtur med cykeln efter den superlånga vintern!!

Bella var supertrött men piggna till när vi kom ut. Bilderna får tala för sig själva!! Speciellt den med Bella och Maja där Bellas fötter ser vikta ut... Hmm, verkar vara ngt problem med att ladda upp bilder så jag får lägga till dom lite senare...

Är på så sjukt bra humör idag! Det är så kul när man känner att allt bara är bra. Kanske kan bero på att jag håller på och laddar inför att vi ska till landet. Åker ev. ner på onsdag. Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån och få bli riktig 1800-tals bonde igen... För det är verkligen att gå tillbaka i tiden för min del. Men det är väl det som är charmen med landet. Just att man inte har precis allt som man har hemma.
Nu ska jag ladda batterierna lite så jag kan lägga barnen inför skolan i morgon. Dessutom har Limpan vaknat... Attans unge... =) Men söt e han!!
Återkommer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar