fredag 26 mars 2010

Jobba!!

Just nu sitter jag på jobbet och sliter... Verkar så va?? Men då kan jag tala om att jag har gjort det jag ska göra fram tills nu, lugnt en liten stund men snart är jag igång igen =) Dessutom så skriver jag så satans snabbt så det ryker om tangentbordet.
Är dock lite skeptisk till att jobba natt. Ffa när det var ett tag sen som man jobbade. Men har man bra arbetskamrater så funkar allt!!

Det jobbiga är att det var oplanerat. Fick ett samtal när jag var nere på stan om jag ville/kunde jobba. Samtidigt som jag bara älskar det så blir jag så tveksam. Allt i kroppen säger ifrån, men det var nog mest för att jag visste att jag inte skulle kunna sova ngt innan =(

För att komma in på ngt helt annat; jag har ju berättat om att jag tar 2 olika tabletter för att gå ner i vikt. Har ju gått ner 3 kilo, nästan 4, men känner att det står lite still. Jag som inte direkt är känd för mitt låååånga tålamod får raptus när det inte går så snabbt som jag vill!!!

Kom på under fm att jag har ju faktiskt såna där äckliga nutrilett som jag kan ta en måltid. Sagt och gjort så tog jag en till lunch. Det är bara 2 dl man ska dricka men jag håller på och kräks av detta helvetesfund!! Det är som att dricka upplöst papper!! Men skam den som ger sig. Min storasyster tyckte att jag skulle testa att dricka med sugrör för hon menade på att man inte känner smaken lika mkt. SKITSNACK!! Ska väl inte behöva trycka ner sugröret i halsen för att komma undan?? Men dum som jag e så testade jag....

Man är ju likväl tvungen att få vätskan ut i "kinderna" eller lite ovanför svalget. Är ju inte direktlänkad ner till halsen. Så när jag satt där och sög i mig grunkan i sugrör så börjar jag hulka. Var nästan så att syrran började hulka av ren sympati =) Men i kom den iaf!! Så nöjd över detta! =) Ska bara försöka fortsätta ngn vecka eller så. Säkerligen att man lurar sig själv, men jag mår nog bra när jag får lura mig själv litegrann!! =)

Åt en ordentlig middag iaf! Spätta i tomatcremefraiche med potatis. Både Bella och Robban åt med god aptit!! Var så lockad att svänga förbi McDonalds på vägen till jobbet, men då har det ju inte lönat sig att sitta och pina i sig pappersmassan!! Så jag struntade i det, stark vilja ibland!! =) Nä, nu ska jag ta en nattmacka iaf! Måste få i mig något annars kommer min mage strejka under natten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar