onsdag 31 mars 2010

Mördarinternet...

Men herregud vad ett internet kan gå långsamt när man befinner sig i skogen... Sååå dötrist att ens ge sig på att starta den förbannade datorn...
Så är man tillbaka till 1800-talet ;-) Fast det var helt ok denna gången. När det är snorkallt och typ -20 grader ute så blir man inlåst på ett annat sätt. Nu kan man iaf vara ute och spendera en del av tiden där...
Även om man har varit på landet x antal ggr nu så känns det som om jag aldrig lär mig. Det är så satans kallt på golvet. Vad blir då straffet när man inte har tagit med sig raggisar till alla barnen??? JO, man får köpa nya till alla!!! =( Det är hårdvara emellanåt!!
Muslort var det mer eller mindre lite här och var. Iofs lätt att dammsuga upp och få undan men ogillar det skarpt ändå!
Bilresan ner gick super, jag körde som vanligt. Då går det undan! =) Det känns ganska relevant att det gör det just för alla barnen, mkt skönare när man kommer fram utan att sitta i bilen i 100 år. Sen kan jag tala om att jag inte kör som Schumacher (eller hur han stavar) =)
Nä, nu dags tillbaka till allt godis som står mig upp i halsen just nu... Men trots att det gör att man mår illa så är det såååå svårt att sluta äta... Tror jag har ärvt det av min farfar och min pappa =)

Natti!

1 kommentar:

  1. Haha, stackars barn med kalla fötter och som måste sova i mus bajs... Sov gott. Puss /lillasyster

    SvaraRadera