tisdag 30 mars 2010

Träning idag igen

Kan ju tala om för alla som vill ha fler besökare på sin blogg att de kan gå in på; http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kajsavarg
Är ju trots allt liiite roligare att kunna nå ut till fler läsare!! Det är dessutom gratis! =)


Haha, träning idag igen!! Underbart!! Som tur var så slapp jag fröken hurtig!! Svettades som aldrig förr...
Fast jag tror dock att det börjar lätta ordentligt på marken så man kan börja springa igen.

Ska ner till landet i morgon. VAD HÄNDER DÅ?? JO, bilen pajar!!! TUR att man har en underbar sambo som kan det mesta med bilar. Eller han kan mkt om nästan allt tekniskt och sånt FÖRUTOM mobiltelefoner... Udda!! =) Som tur var så pajade den när han körde den!! Tydligen bromsoket eller ngt sånt som "brann". Bara att beställa en ny och byta! Så förhoppningsvis så ska den gå som en klocka i morgon!!

Har packat allt som ska packas. Hoppas jag iaf! =) Lär ju märkas om inte annat!! =) Antar att det är jag som kommer få köra som vanligt och som vanligt så kommer jag inte att ha tålamod till att stanna och sträcka på benen. Ska ju bara åka 25 mil, går som i ett nafs =) Iaf när jag kör! Annat om min sambo kör, då blir det tuff tuff stilen = lååååångsamt. Nästan gubbvarning på honom och han är bara 30 år!!!! Kan tyckas konstigt att inte jag har så mkt tålamod med tanke på alla barnen jag har, men det är andra regler då! Med barnen har jag oftast mkt mer tålamod!

Nä, nu ska det matas bebis, sen duscha bort träningssvetten och gå o lägga mig!!! =)

Natti natti!!

1 kommentar:

  1. Kör försiktigt nu ...... så ses vi därnere... och leker torpare som på 1800-talet..HA HA HA !!! Kram på er / yvonne

    SvaraRadera