fredag 26 mars 2010

Slickad katt

Kan tycka att det är lite jobbigt att få till en dusch på morgonen innan man ska till dagis för att lämna. Kan inte lämna de två små. Har INGEN lust att springa ut halvnaken med schampo rinnandes ner i ögonen bara för att Bella har smackat på Limpan med en maraccas eller så... Så då får man så snällt avstå den duschen innan dagis och förhoppningsvis ta den när man kommer hem.



Skulle vilja känna mig som denna tjejen men istället så känner jag mig som:



Kan även tillägga att det mörka kring ögonen även stämmer in på mig...

Satt och pratade med min svärmor om hårfärg och fick höra att en släkting till min sambo ska sluta färga sitt hår och låta det gråa komma fram. Har hamnat lite i den sitsen själv. HERREGUD vad mitt hår har blivit ÄNNU MER vitt/grått. Det positiva för min del är att jag inte är ensam, har min lillasyster som har samma problem!! =) Måste färga håret men har nog inte dom pengarna denna månaden =(
Det är så mkt att jag till o med drar mig för att sätta upp håret för då syns allt....
Smärre skönhetsproblem!! Men vi lever ju i Sverige och då ska man ju vara snygg...

1 kommentar: