onsdag 10 mars 2010

fika!!!!

I morse när det var dags för dagis så var det strålande sol. Hmm, vet att Linus inte alls gillar att ha solen i ögonen så det var bara att ladda upp med solglasögonen =)


Det var så himlans underbart väder idag. Fick med mig båda systrarna ner på stan och tog en fika. Solen sken, alla var på bra humör. Bella var på dagis så det var bara Linus som var med mig. Lite trist för Bella har varit på strålande humör sista tiden! Känns riktigt jobbigt att lämna bort henne när det är så, man vill liksom vara med henne hela tiden!!

Hade nog lite extra energi idag, blev sporrad av igår när jag ställde mig på vågen. Den visade att jag hade gått ner 2 kg bara sådär =) HELT UNDERBART!!! Inte för att det märks, men vågen ljuger ju aldrig!! =)
Så med den nyfunna energon så spatserade vi ner på stan. Fick tillsägelse av lillasyster att jag skulle sakta ner och njuuuuta av solen... SKIT i solen, jag vill träna!!!! =)

Mina underbara systerbarn; Svea och Hilda...



Min underbara linus =)


Bella fick fika lite senare hemma, smaskig chokladkaka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar