lördag 5 juni 2010

Tröttmössa!!

Jag är så sjukt trött. Hade hoppats på att få sova lite imorse men tji... Lite irriterad över att det överlämnas per automatik på mig klev jag upp med dunder o brak. Tagit på mig kläderna och var på väg att ta upp Linus så tittade jag en snabbis på kl innan; 04.20!!!! UNGJÄKEL!!! VIlken fräckis som kan med att sitta o skrika i sängen o väcka oss allihop ;-)
Efter att kämpa emot hans klarvakenhet i 1 timme gav jag upp! Gick ner o gjorde välling, la honom i sängen o så somnade han om igen! Phu.....

Idag vankas en snickardag om jag inte minns fel vad vi planerade... Ser faktiskt inte fram mot det denna gången. Men det kommer när man sätter igång. Däremot fick jag sån där skön känsla av inspiration när jag hade suttit o surfat runt på olika sider på nätet. Hittade massa fina möbler som jag skulle vilja ha o så kommer den där känslan; JAMEN, det där kan nog jag också göra =) Jaja, får se vad det blir av det hela =)

Tyckte mig kunna bocka av en hel del som gjorts nu de sista dagarna, men det känns som att det bara fylls på...
Nästa vecka;
Månd; BVC med Bella, skölja öronen. Hon är ju nästan halvdöv... Får se om det hjälper =)
           Kalas i parken med Bellas dagiskompis
Tisd; Morgonkonsert som Maja har med sin klass... 8.40 på morgonen!!! Dessutom ska man ta med     fruktsallad..
Fred.
Lörd JOBBA
Sönd;

Det är så planeringen ser ut just nu, sen kommer det att fyllas på mer o mer... =)

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Fenomenet är välbekant. Jag kan tycka att jag har en lugn vecka framför mig men som du säger.. det ena inbokas efter det andra och så har man fullt upp att göra. Nyfiken på vad som ska snickras? Ha en fortsatt trevlig helg! Kram!!

    SvaraRadera