torsdag 3 juni 2010

Jordgubbar


Idag i väntan på att tiden skulle bli inne för att åka till grill o lek så passade jag på att njuta av lite glass och jordgubbar. Sååå himlans gott. Första smaken är så sjukt go! Man nästan drömmer sig bort och verkligen njuter. Inte mkt som kan slå den känslan. Ja, förutom när man äter sill o potatis första gången på året =)

Har varit en helt underbar dag idag!! Men även skönt att den är över. Har gått o grämt mig över att jag är en av klassföräldrarna denna gången. TÄNK om jag skulle glömma det jag hade ansvaret över. Dock är jag glad över att det är nu när jag är hemma o mammaledig och kan välja att lägga upp min tid som jag vill. Inte lika stor risk att glömma då =)


♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag förstår precis vad du menar. De första jordgubbarna smakar underbart. Likaså nypotatisen. Jag åt det för några veckor sedan och det vara bara obetalbart gott!!

    Hoppas du haft en trevlig fredagskväll!
    Kramar

    SvaraRadera