söndag 13 juni 2010

Ananaspaj


Tyvärr så verkar ugnen ta lite ojämnt, hmm måste kollas upp. Men denna smarriga ananaspaj får ätas upp på jobbet tror jag eftersom cheesecaken stannade hemma... Första gången jag bakar en sån paj så jag hoppas att den är GOD!! =)

Ser ut som att min blogg har blivit en liten bakblogg, men det är det INTE! Bara jag som är inne i en av mina faser. Attans att man inte kan göra saker med lite måtta... =) Men men, med bakningen så blir ju de runt om en glada iaf! =)

Idag ska det jobbas igen!! Denna helgen har varit rätt så energisk. Inte enbart på jobbet utan även hemma. Både bra och dåligt!! Nästa vecka ska de stora hem till sin pappa. Kommer bli så rackarns tomt! Majsan har ju förvisso varit hemma hos sin mormor o morfar och haft det superbra. På tisd är det skolavslutning för de båda!! Åhh HERREGUD vad tiden rinner iväg!!! Efter sommaren har jag ett barn som börjar 4:an och ett barn som börjar 2:an... Jag börjar jobba på heltid....

NJUTA NJUTA NJUTA!!!!!


UPPDATERING OM PAJEN: Den blev SUPERgod!!!

1 kommentar:

  1. Annanspaj är såå gott! Helst med lite äkta vaniljglass som smälter.

    SvaraRadera