onsdag 9 juni 2010

Stora pulshöjaren

Puls i 180. Adrenalinet riktigt rinner till. Kan inte tro att detta händer... HERREGUD!!!! Han bara sköt henne så hon dog.... Jag ÄLSKAR grey´s Anatomy!! Har följt varenda program så det känns som att man känner alla skådespelarna. Allt känns så otroligt verkligt... Hemskt att man ska fastna för ngt så. Det kan ju inte vara nyttigt ;-)

Bakade en tårta idag. Var tvungen att se hur det var att arbeta med sugarpasten. Det blev sååå bra. Försökte lägga in en bild på tårtan men gick tydligen inte... =( Men den var RIKTIGT god... =)

Nä herregud, jag kan inte fokusera på att skriva när det är så här bra och alldeles hemskt program.....

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Jag är helt förtvivlad!!! Mcdreamy får ju inte dö!!! Då slutar jag att titta på Greys!!

    SvaraRadera
  2. JAG VET!!!!! Helt galet program denna ggn!! HÄRLIGT att även du är frälst!! =)

    SvaraRadera
  3. Haha, det är så underbart när man verkligen blir helt till sig av något i ett tv-program :D Jag är likadan med ugly betty och desperate housewives ;) För flertalet år sedan var det även baywatch.

    SvaraRadera