tisdag 22 juni 2010

Sommartider hejhej

Denna veckan nu innan Robban går på semester så är det liiiite kruxigt hur man ska få till ev. badbesök. Det är nog svettigt att hålla koll på 2 barn. Om man då adderar till 2 småbarn som gör 2 skilda saker så blir det VÄLDIGT svettigt. Men allra jobbigast av allt är att jag då inte kan fokusera på att dra in magen och " vara" smal... ;-) Ja herregud vilka bekymmer man har =)

Men om man ser till allvaret i det så känns man lite otillräcklig i de situationerna. Men jag får väl blåsa upp Linus sittbadmadrass, då kommer han ingen vart. Risken då är att han glider iväg snarare... MEN man har eliminerat 20 tuggor av sand samt ett och annat huvuddopp... =)

Bella får jag väl spänna fast med en lååååång sele i ett träd så hon kan komma fram till vattenkanten och doppa fötterna. Maja pratar så skavsåren i öronen infinner sig mellan Bellas skrik och Linus gnäll... Kalle, han srpinger väl iväg och leker med någon av alla kompisar.

NI SER vad som krävs för att gå ner till stranden o "bara" bada =) =) =)
Om jag känner mig själv så går det alltid att lösa och det brukar bli bra. Ska bara ladda upp mig... =)

Ha en SOLIG och TREVLIG dag alla!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Hi Hi Hi....Jag kan de din badutflykt framför mig!! Lycka till!! Skönt att du har en positiv inställning iaf...allt går om man bara vill och inte har för höga ambitioner att det ska gå smärtfritt. Ha en underbar dag Karin!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Missa inte Twilight-veckan i Kändisbloggen 23/6-30/6 - startskottet går imorn!

    SvaraRadera
  3. Åh, det låter härligt och vad skönt att få en liten möjlighet att ligga och sola och slappna av. Här hos mig har vädret varit jättefint. Dessvärre har jag inte hunnit njuta av det för här har det tvättats och packats i husvagnen hela dagen lång och jag är inte riktigt färdig än. Hoppas jag ska orka klara av det mesta i kvällningen när barnen lagt sig så jag ta ta det lite lugnare i morgon eftermiddag och kanske lyckas få till en paus i solstolen. Lite förberedande färg inför midsommarresan till västkusten hade inte varit fel. Ha en trevlig kväll! Vi hörs! KRAM

    SvaraRadera