måndag 14 juni 2010

Over and out

HELT slut som artist efter denna helg. Skönt att veta att man lever iaf! =)
Denna vecka bjuder än så länge inte på så mkt! På onsd är det planeringsdag med jobbet. En heldag med föreläsningar och god mat samt picnic! Tackar man inte nej till. Känner att jag behöver uppdatera mig lite också nu inför att man ska börja jobba heltid!!

En ny sak som vi ska lära oss om lite mer än hemipelvektomi. Ett av många ingrepp som fascinerar mig OTROLIGT mkt!! Ska bli intressant att höra allt!

Imorgon, tisd, slutar barnen skolan. Ska bli så skoj att se. Alla barnen är ju så fina när dom går längs med gatan och sjunger, stolta och glada. Alla är finklädda och uppspelta över vad som komma skall.

NU ska jag pussa mina stora barn hej då. Det är dags för dom att gå till skolan och sen därefter åker dom hem till sin pappa .

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt att inte ha så mycket på agendan. Dessvärre verkar det som den fylls på av sig själv och veckorna brukar i slutänden varit fullbokade iaf. Skönt med skolavslutning, inga tidiga morgnar på ett tag, fast vi får vänta tills på torsdag för då slutar de i Sölvesborg! Ha en härlig dag! KRAM

    SvaraRadera