tisdag 1 juni 2010

Diet

Så var det dags igen att komma igång med lite viktminskning. Har avstannat lite efter att vi åkte iväg på resan. HOPPAS att jag kan få bort lite grann till innan sommaren sätter igång!

Igår var en skön dag. En kompis kom ut hit med sina barn och jag fick ÄNTLIGEN se det lilla undret! Herregud var bebisar är små!! Denna lilla pudding! Känner att jag blir en sån där "tant" som pussar och gosar på bebisen. Jag själv kan tycka att det är lite "privat" att pussa på barn, vem som helst kan ju inte göra det. Men jag kunde inte hålla mig!! Har ju iofs pussat på hennes andra barn, men det är nog en känsla som kommit sista året eller så... Vi tog en promenad iaf! Längesen som hon o jag gjorde ngt överhuvudtaget!

Det börjar närma sig ett avslut snart på utbyggnaden på altanen. Skönt!! Inte så mkt kvar! Bilder kommer sen när det är klart.

Idag är det egentligen träning som vi inte har gjort på HUR LÄNGESEN SOM HELST..... Ska kolla med dom andra 2 om dom vill iväg... Hade varit grymt skönt att få träna!
När jag var på jobbet i helgen skrev jag ut mitt schema som är lagt för mig för de 2 sista veckorna av den schemaperioden. Första veckan ska jag jobba 4 dagar-bara dagpass tror jag. Andra veckan ska jag jobba 6 dagar... HELA HELGEN!! Hua, starta hårt =)

Men därefter ska jag lägga mitt scchema iaf! =) Skrev in helgerna som jag vill jobba så får vi se om jag får dom jag vill ha. Kanske ska åka in till jobbet och skriva in de andra dagarna också framöver...

Dagen ska spenderas med; Taddddaaaaa; EN PROMENAD =)

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar