fredag 18 juni 2010

Ny favoritaffär

Jag skulle ju "bara" gå in på IKEA och titta lite. Men när vi kom upp på övervångingen såg jag till min förvåning att dom hade öppnat en Stadium affär. Den kedjan är så helt underbar när dom sätter igång sina reor!! Dom har så mkt fina kläder och då till superbra pris!! Skyltarna bara lös REA REA REA!!!! Det var som om någon tog tag i mig och drog in mig i affären.... Jag gick alldeles salig in i butiken och till min stora glädje hittade jag MASSA fint!!

Träningsbyxor, träningstop, PUMA "jacka", en collagetröja med zip, regnställ till Majsan, gympabyxor till Majsan, t-shirt x 4 till Kalle, Björn Borg kalsonger till Kalle. Allt detta till nästan ingenting alls. När jag hade hittat allt detta var jag tvungen att gå till kassan för annars hade jag shoppat ännu mer!!

Väl klar därinne släppte "shoppingdemonen" mig. In på IKEA och hittade lite allt möjligt som kunde vara bra att ha. Men när man går runt så och tänker att det här behöver jag snart, då TICKAR pengarna iväg!!! Herregud, samma sak där. Innan jag var klar så var jag tvungen att blunda för resten för att inte köpa upp allt!!! Men jag fick mkt fint, bland annat 3 blommor; 2 solros o 1 Hortensia. Massa ljus, lyktor, servetter, baksaker, glas. You name it, i´ve got it =)

Nu sitter jag med ett glas vin, har bakat en limecheesecake med färska jordgubbar. Ska bli så gott att smaska!! =)
Natti natti

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar