söndag 20 juni 2010

Gott gotti gottgott!!

Vilken supergo middag det vart igår kväll, supertrevligt sällskap plus att jag träffade en gammal kompis som jag inte har sett på flera år... Kvällen kunde inte ha blivit bättre!!!

Såhär såg menyn ut;

* Svensk tallrik med löjrom, gravad lax och skagenröra


* Grillad oxfilé med tryffelcrème och rösti med purjolök
 
* Dajm- och marängtårta med hallonsås
 
Till det så blev det rödvin för min del. MUMS!!!!
 
Som grädde på moset fick jag idag sova till 7.20 då Linus vaknade och ville att hans mamma skulle gå upp. Gör mig ingenting! Bara det inte är kl 6. (Fast då går jag ju iofs också upp) ....
 
Idag skall det stå i fotbollscafeterian någon timme, de stora barnen kommer senare. Kanske städa lite??!!!...
 
♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar