tisdag 8 juni 2010

BAKSUGEN

Satt och läste på en bakblogg igår och blev så otroligt sugen på att baka. Testa allt det som jag vill se om jag klarar av. MEN... Då innebär det att jag kommer ha massa gott stående här hemma ju... Jaja, vad är en bal på slottet ;-) Får se om jag hinner skriva ner allt jag ska ha och dessutom ta mig till affären. Brukar trots allt inte ha 15-30 dl florsocker hemma =)

Min lilla Linus har gått och blivit värsta turboungen. Han kryper runt i 180, snabb som tusan. Ställer sig upp ÖVERALLT och är allmänt kaxig... Tror att han klarar ALLT! Blir en del vurpor när han är allt för kaxig!

Idag väntas telefonsamtal, får taket till altanen, Maja har en liten "konsert" i skolan (om jag hinner) nu på morgonen

Tittade på Sherlock Holmes igår. Den nyare versionen. Den var faktiskt himla bra, trodde den skulle vara lite bättre, men helt klart sevärd. Sen gör det ju inte saken sämre att Jude Law är så SJUKT SNYGG!!! Robert Downey Jr spelar ju sin roll riktigt bra, dock inte lika snygg ;-)


♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. God morgon Karin! Jag la till en blogg bland mina favoriter häromdan http://baktokig.blogg.se/
    Jag riktigt kände hur saliven rann till i munnen när jag tittade på bilderna, speciellt när "Nöt & Kolarutorna" visades. De ska jag baka när jag fått hem alla ingredienserna. MUMS! Lycka till med bakningen och ha en underbar dag! KRAM

    SvaraRadera