tisdag 8 juni 2010

Happy face

Är så otroligt glad! Nu är det jag vet inte vilken tur i ordningen som jag får frågan om jag har gått ner i vikt, att det verkligen syns!!! Kan det bli bättre?? JA, det kan det. Om jag får tappa 5 kg till =)

Idag har jag tagit tag i saken att testa en sak som jag velat göra länge; SUGARPASTE!! Den är gjord och ligger o vilar. Men som vanligt så glömde jag att köpa en sak så det ska jag göra sen. Annars kan jag inte göra fluffet som ska vara i tårtan!! Men ingen panik! Har ingen att göra tårta till mer än att det kliar i fingrarna  för att se om även jag klarar av det =)

Pysslade lite idag. Hade köpt vanliga SMÅ klädnypor för barn. Träfärgade. Så har vi sprayfärg i 3 olika metallfärger som jag sprayade på dom, sydde små rosetter som jag limmade på o vips blev dom supersöta! Ska ta en bild på dom så får ni se i nästa inlägg! =)

Nu sitter jag o gör inte mkt alls. Väntar på att de stora barnen ska komma hem så vi kan göra läxa, de små ska snart lägga sig. Ikväll blir det nog lite planering med underbaraste. Både han o jag känner att vi har lite mkt i våra tankar just nu. Så man länkar samman liksom. =)


♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar