fredag 18 juni 2010

Idag, då blir det.....

IKEA!!! JAG SKA TILL IKEA!! =)
Det känns som att det var 100 år sen jag var där! Hoppas bara att det inte är allt för mkt folk som ska vara där o trängas! Men jag får väl gå med armbågarna och slåss lite =)
Hur som helst så har jag trevligt sällskap med mig.

Har haft en genomrutten natt. Det började med gårdagskvällen. Fick Linus att somna som vanligt om än att det var lite segt att somna. Men det gick. När jag gick upp o la honom så vaknade han och började skrika. Hopp, bara att ta upp och börja om IGEN. Samma sak igen, bara det att det tog ännu längre tid. Så höll han på fler ggr fram till kl 22.00. Sen tvärslocknade han.

När det väl var dags för mig att sova vaknade han till flera ggr under kvällen/natten vilket slutade i att jag var tvungen att ta upp honom till sängen... Så har det varit resten av natten. Jag o Linus, liggandes tätt ihop. Varmt och svettigt, stelt och några armsvingar i fejjan.
Jag KAN INTE sova med barn i sängen, har aldrig varit bekväm med det. Mina barn har varit så duktiga och sovit i sina sängar och sovit bra. Därför så blir det så påtagligt när det strular!!
HOPPAS dagen blir lite bättre!!

Ska hålla i plånboken och inte köpa så mkt idag på IKEA. Men jag återkommer om det blir något bra köp ;-)


♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Vad roligt med Ikea! Jag bor 5 min ifrån ett av varuhusen och åker dit lite då och då, igår för att äta frukost för 10 kr, men konstigt nog blev jag 500 kr fattigare iaf?

    Jag fattar inte hur man ska svara på kommentarer, så jag svarar både här och i min blogg ;-)

    Jag håller med om sockerpastan, det blir inte gott! Jag använder marsipan från Willys, tycker den är jättelätt att arbeta med men om man vill ha in ännu mer av sockerpastans egenskaper kan man blanda dem :-) Jag färgar själv med pastafärg. Jag ska beskriva mer i ett separat inlägg längre fram!

    SvaraRadera