onsdag 16 juni 2010

En sån dag!!

Vilken UNDERBAR dag!! Har haft en planeringsdag idag med jobbet. Bra föreläsningar kombinerat med alldeles härligt sällskap.
På eftermiddagen blev det god mat, trevligt sällskap och massa roliga lekar! 3 läkare var med, resten ssk och usk. Men det är såå underbart gäng, alla umgås och alla var på superhumör! Massa vin, skratt och lekar. Kan det bli bättre??!! Tror inte det!

Det slutade med att en ssk fick sin hälsena avsliten, en läkare fick sträckning i låret. Men över lag så har det förut0om allt detta varit en sån UNDERBAR dag! Jag är så sjukt glad, lite på pickalurven och ska hoppa in i duschen o sen lägga mig. Älskar mina underbara kollegor och längtar tiils det är dags att komma in i gamet igen!!

Sååå längesen som jag skrattade så mycket. Kommentaren som Peter sa ekar i mitt huvud när vi spelade brännboll; Åhh det är braiga Karin nu; BACKA, hon slår låååångt =) Hahahaha
Jaaa herregud, det var så mkt skoj!!!

Natti Natti!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Låter superroligt :)

    Hur gammal var din plutt när ni hade namnfest? Funderar på om det är för sent att ha det för Isac :/

    Kram.

    SvaraRadera