torsdag 10 juni 2010

Bakmani??

Bara bakar o bakar... Tar liksom inte slut. Men tror att jag har sett för mkt gott den sista tiden och inspirationen bara flödar =)
Ikväll blev det bakat en cheesecake. Första gången jag bakar det så det ska bli kul att se hur det smakar. Ska ev. ta med den till jobbet och muntra upp alla där =) Beror på om jag är på mitt snälla humör imorgon =)
Hittade en alldeles underbar sida på nätet som lyckades fånga mig idag... Köpte massa roliga saker som man kan använda när man ska baka tårta och annat roligt. Livsfarligt att titta runt på såna saker!!
I morgon skall det jobbas. Idag har det inhandlats godis till lörd. då min underbara son ska med. Min underbara Maja ska hem till sin mormor och morfar. Som hon har sett fram mot detta!! Pratar konstant om det och hon har fixat och donat...
Min alldeles egna och alldeles underbara superduktiga man har lagat vår bil. Det har varit med sorg i ögat som jag har gått förbi den varje dag och vetat att jag inte har kunnat köra den. Även om jag inte kör bil varje dag så blir det lite som ett maniskt tänk, att bara för att jag vet att jag inte kan köra den så bara måste jag det... Sååå jobbigt har det varit och som jag har haft ångest över hur jag ska ta mig till jobbet utan bil.... Har aldrig åkt kommunalt till jobbet..... Men eftersom han är så duktig så är den HEL nu!!!!!! UNDERBART!!!

NU ska jag snart stoppa in min cheesecake i kylen, titta på nyheter o sen sova!

Ha det gott allihop!!!

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar