måndag 7 juni 2010

Dundertabbe

Hahaha, har gjort en dundertabbe idag... Skulle gå ner på stan för att gå till husläkaren med Bella o mig. Hade köpt en ny klänning igår som jag tog på mig. Kände mig riktigt sommarklädd. Hade inte tagit på mig leggings under då klänningen var såpass lång att jag kände att det inte var ngn risk att jag skulle råka visa ngt.

När vi gick på gångvägen stannade vi efter en liten stund. Robban noterade att det var en man som stirrade som bara den på mig när han åkte förbi i bilen. Då slog tanken mig att man kanske ser igenom. Innan vi ens hade tagit ett steg åkte ytterligare en bil förbi med en kvinna i. Även hon stirrade som en tok. Bad Robban gå bak o kolla om man såg ngt genom klänningen... Han bara skrattade och sa att man mer eller mindre såg ALLT!!! Hahaha, höll på o dö av pinsamhet!!!

Det var bara att dra på sig en låååång kofta i denna värmen!! Hua vad det blev varmt!... Men vad gör man inte! Hade dessutom mina nya rosa skor på mig som matchade den nya rosa klänningen =) Haha, kände mig som en liten maräng! JAg som inte brukar ha rosa på mig, men tyckte att det var superfint. Kul att altinera lite och inte bara ha samma gamla vanliga halvtrista färger/kläder. Så här ser mitt ut som jag har köpt:





♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Ha Ha Ha! Det finns olika sätt att blotta sig på!
    Fina inköp du hade gjort iallafall, men leggings är väl att rekommendera nästa gång! KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Haha!! Usch..ja...förstår nog att du tyckte det var pinsamt!
    Men klänningen var fin liksom skorna.
    Den ser inte ut att vara genomskinlig dock:-)

    Tur när man kan skratta åt eländet:-)

    Många kramar!

    SvaraRadera