söndag 20 juni 2010

Firande!!

 Såhär gott blev det när vi blev klara med taket till altanen. Eller klara o klara, det är på plats men det ska bara tätas o sättas på en kantlist längst ut. När man väl tar tag i sakerna och grunderna är klara så går det ganska snabbt!

Som jag har längtat att få plocka fram alla saker som jag har köpt till altanen. MEN till min stora förtret så insåg jag att jag hade handlat allt för mkt saker till altanen. Det går ju INTE att stoppa undan saker för att ta fram senare =) =) Sååå nu har det mesta kommit fram. Tog en fin sommarduk som jag ville lägga på bordet MEN då visade det sig att duken var för liten om man skulle ha iläggsskivan i bordet.

Hmm, överväga noga; kort bord = mindre saker att ha på bordet eller stort bord = för liten duk MEN massa plats till allt möjligt. SOm ni ser på bilderna så valde jag duken framför platsen =)

2 kommentarer:

  1. Det blev ju jättebra på altanen!. Hoppas ni får många härliga stunder i alla sommarväder där!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Nämen så himla fint ni har det. Längtar också efter en altan...

    SvaraRadera