söndag 27 juni 2010

Minisemester

Så har vi kommit hem från vår lilla minisemester på landet. Rätt skönt, men det är riktigt skönt att vara där nere också. Man kommer in i ett helt annat lunk och nöjer sig med att gå lite skitig under dagen, gå omkring i mjukisar eller som min syster; i flipflop med strumpor =). Men vad gör man inte för att slippa lite myggbett!!!! Satan i gatan vad det var mkt mygg! Kommer hemifrån där det knappt är några mygg alls till landet där det är bombaderat med mygg.

Bella ser ut som en liten prickig korv men hennes kusin såg nästan värre ut.... Inte lätt att vara liten. Jag var lite nervig innan vi kom ner till hur det skulle fungera med att ha 2 st 1½ -åringar och en 9 månaders med mig. Eftersom jag har lärt mig att min kära sambo gör sitt pyssel när vi är nere och man inte ser så mkt av honom så är jag oftadels ensam med barnen. Att då ha 2 tjejer som gillar att busa kan vara svettigt ibland. Speciellt när vi har stora vägen utanför huset... Men det fungerade alldeles utmärkt även om nervositeten kom emellanåt. Som tur är så har jag ju världens bästa stora barn!!

Solen har skinit varje dag, även nu när vi kommit hem. Kan inte vara bättre. Nackdelen är att de stora barnen ska åka hem till sin pappa och vara där i 1½ vecka.... =( Fast därefter får jag ha dom i 2½ vecka =) Då jäklar blir det till att åka till landet 1 vecka och sen till Göteborg ca 1 vecka med Liseberg, mormormys och allt vad den innebär!

Kommer lite bilder senare från helgen...

♥ ♥ ♥ ♥ Karin ♥ ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Visst är det skönt att komma hem till sitt, fast jag hade gärna stannat lite längre på Gullbranna om sanningen ska sägas. Tiden går ju så fort när man är iväg!! Det verkar som ni har haft det härligt på landet trots myggen. KRAM

    SvaraRadera
  2. vilken söt blogg du har! o vilka goa barn du verkar ha.. :) kramar annelie

    SvaraRadera