lördag 2 januari 2010

Ledsen

Tänk vad man blir påverkad av de nära och kära när de inte mår bra!! Förvisso är jag ju inte den mest "normala" personen när det kommer till känslor då jag har så otroligt nära till mina känslor!! Men det känns i hela kroppen när det är ngt som inte stämmer för den man har nära. Har känt mig alldeles rastlös och orolig hela dagen utan att veta varför. Har även känt i flera dagar att man inte har fått samma "kontakt" som innan av denna personen. Så små tecken men ändå såpass tydliga.... Så idag tog jag "tjuren vid hornen" och frågade hur allt var. Det visade sig ju att det inte var så bra. Höll på att börja gråta jag med för att jag när jag tänker efter vet precis hur hon mår, vad som pågår i hennes huvud. Jag VET att hon är sååå himlans ledsen över flera saker och om jag hade haft möjlighet till att bara ta bort detta jobbiga från henne så hade jag gjort det!! Jag önskar så väl att jag hade kunnat göra det!
Hon som är världens bästa!! Som jag älskar över allt annat!! Som jag skulle göra vad som helst för! JAg vet ju att när jag mår som sämst så är hon alltid där för mig, hon ser alltid innan alla andra när jag inte mår bra, som ser till eller iaf försöker se till att jag ska må så bra som möjligt!

Jag och min sambo satt o pratade för längesedan att man egentligen inte ska ha ngt förhållande alls om man ska må bra, om man ska slippa hjärtesorg och bekymmer. Hur det än är så kommer man alltid att bli lämnad på ett eller annat sätt av den man lever med, antingen frivilligt, dvs att den andra lämnar förhållandet eller så blir man lämnad genom att den andra dör. Tänk om man har levt tillsammans i ca 50 år och helt plötsligt blir lämnad för att ens respektive dör... Jag skulle själv gå under av hjärtesorg. Jag vet att den dagen kommer förr eller senare och jag bävar redan nu för den.... Trist att behöva ha såna tankar nu, 30 år gammal.... Men som jag sa innan, jag är inte riktigt som alla andra med känslor!!! Men jag skulle ALDRIG kunna tänka mig att leva utan min UNDERBARA Robert. Min älskling som bara är bäst i hela världen!! Han gör mig riktigt lycklig men ger mig även MÅNGA gråa hår när vi tjafsar eller bråkar. Mkt känslor i luften även från hans sida =)

Känslofamiljen No 1.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar