onsdag 20 januari 2010

ÖM i hela kroppen!!!!

Igår var det en relativt lugn dag om än att det rullade på hela tiden och man inte satt still så mkt. På kvällen var det dags att åka o träna med lillasyster och hennes kompis. Åkte till Friskis o Svettis i Berga. Japp, ingen match tänkte jag. Visst att det skulle vara jobbigt med tanke på att man inte har tränat på typ 100 år... men jag har faktiskt längtat tillbaka till friskis då jag tränade där massor när jag var mkt yngre! Ca 15 år sedan jag var o tränade där sist!
Väl framme och man stod och väntade så kom den lilla Karin fram... Kommer jag verkligen klara av att köra ett helt träningspass??? Det var ju trots allt på 1 ½ timme!!!
Det gick sååå bra. Det var så himla skönt att bara få släppa loss all energi man hade, få köra slut på all ork... Det var uppvärmning på hög nivå! Därefter var det stationer med diverse träningsuppgifter och så avslut med ännu mer löp o kondition!! Snacka om att känna sig gammal och slö när man storknar över att det kommer mer träning efter träningen....
Idag har jag sån OTROLIG träningsvärk i mina armar som går ner längs med de sk. "vingarna"... Har knappt kunnat lyfta mina barn idag!! =) Men ser det som ett gott tecken att man har träningsvärk, då har man iaf gjort det bra!! =)
Dags för samma pass nästa vecka. Får börja försiktigt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar