torsdag 31 december 2009

Torka

Kommer på mig själv med att inte ha haft tid och ork att sitta o skriva.... I förrgår hade jag faktiskt lite anledning till att inte skriva. Fick ett infall att tapetsera om i hallen... Sagt och gjort så gjorde jag det tillsammans med min syster. Så himla kul att göra saker när det blir så stor skillnad!! Riktigt fint blev det!!
Nu vill jag fortsätta lite överallt, för det krävs så lite egentligen till att få det fint. Men eftersom vi ska renovera lite här o var så är det ingen idé att göra ngt ännu. Får ge mig till tåls =)
Idag är det nyårsafton!!! Ska blir riktigt trevligt att få umgås med trevligt sällskap, äta go mat och bara vara!! Har dessvärre inte de stora barnen iår. Dom var hos mig 2 nyår på raken så kan tänka mig att dom vill vara med sin pappa också... "Lurade" i dom igår att det är lag på att alla barn får äta massa godis på nyår!! Dom var lite osäkra på om dom skulle få ordentligt med godis hos sin pappa... Då fick jag en ny fråga; Men vad händer om man inte får godis då även om det är lag på det?? Hmmm, - då får mamma eller pappa böta!!! =)
Älskar att skoja med mina barn!!! Dom är så underbara och så underbart oskyldiga på ngt sätt!!
GOTT NYTT ÅR på er!!! Hoppas alla får en bra dag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar