söndag 17 januari 2010

Utgång!!

Igår var vi ju ute och åt jag och Robban! Det är så himla skönt att komma hemifrån tillsammans och hitta på ngt bara han och jag! Det är allt för sällan som man gör det konstigt nog. Men tror att det beror på att det ska ganska mkt till för att komma loss. Måste ju hitta ngn som vill passa barnen och så ska allt annat passa in också.
Men iväg kom vi igår iaf! Åkte till Täby och åt på Tegelbruket. Inte det allra flottaste men rätt skönt att det inte är allt för långt bort iaf! Maten var supergod och sällskapet var riktigt trevligt. Det är det som är huvudsaken! Åt renstek till middag och drack massa gott vin... Mums.
Det var desto värre när man kom hem, eller rättare sagt när man hade lagt sig. Vaknade vid 5.30 och mådde sååå illa. Trodde jag skulle kräkas, men jag klarade mig. Lade mig nere på soffan, drack lite vatten så blev allt mkt bättre. Men det kändes som att jag fortfarande var full när jag vaknade... Hmmm, inte bra!! Blev snabbt bättre när jag kom ner vid 10 tiden. Bella var vid köksbordet och Robban hade lyckats ställa en kaffekopp precis vid bordskanten som hon naturligtvis fick tag på. Jag vaknade till rätt snabbt då! Som tur var så gick det bra =)
Hela dagen har gått åt till att i praktiken bara vara. Har iaf fått klart i badrummet så í morgon ska det ringas! Har även målat i vardagsrummet så dörrposterna är också klara. Vi är mer eller mindre nästan helt klara med ALLA våra projekt.... Känns helt konstigt!!! Det första både jag och Robban funderade på var vad vi skulle ta tag i näst... Hahaha, men det får nog ligga lågt ett tag! Känner hur matt jag blir i kroppen bara av att tänka på det! =)
I morgon kommer de stora barnen! Det ska även vara klassfest för Majas klass. Ska bli skojsigt att gå dit! =)
Nya tag i morgon!! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar