måndag 11 januari 2010

Diet

Hmm, idag är det tänkt att det ska påbörjas en diet där man fortfarande får äta, men inte vad som helst...
Har ångest redan nu och dagen har bara börjat... Jag som ÄLSKAR mat. Ångesten kommer från att jag vet att det kommer bli extra jobbigt bara för att jag VET att jag inte kommer få äta vad jag vill... Jag kommer bli extra sötsugen och vilja äta hela tiden.
Men jag ska verkligen ge det en chans! Jag vill bara komma igång att få bli av med några kilon, för jag är verkligen inte nöjd som det är nu... När jag gick ner till sjukgymnasten pga JÄTTE ont i ryggen så sa ena sjukgymnasten som jobbade; jaha och det är väl bara för att du är gravid???.... NEJ, jag är INTE gravid!!! Jag har precis varit det.... Det skär i hjärtat att jag fortfarande ser gravid ut!!! Trots allt så är det inte så länge sen som jag var det och tydligen så är mina magmuskler helt uttänjda och "slitna". Dom är inte som dom ska vara med andra ord. Enl. sjg fick jag inte göra situps pga att de är så uttänjda och det är därför som magen putar ut fortfarande. Men det skiter jag i!!! Jag vill ha tillbaka min vanliga mage!!!!
Får återkomma med resultat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar