tisdag 19 januari 2010

Synade

Hmmm, idag gällde det!!
Inatt har jag varit vaken halva natten för att Bella har sådan slemmig hosta som gör att hon kräks upp det. Har bytt hennes lakan 2 ggr inatt, lillpluttan!! Hon ligger fortfarande och sover och klockan är nu snart 10... Måste vara helt utslagen från både igår och inatt. Igår kväll var vi ju på Majas klassfest. Den varade lite längre än vad vi hade tänkt oss så Bella kom inte i säng förrän ca 2 timmar efter att hon brukar lägga sig. Hon hade dessutom varit på dagis och var helt slut bara pga det.
Igår hade jag kontaktat 2 olika företag för att höra vad dom skulle ta för att kakla vårt badrum. Först pratade jag med ett företag här i Vaxholm. Dom skulle återkomma under dagen igår vilket han inte gjorde. Förstår att det kan komma saker emellan så det var bara att avvakta. Tänkte då kolla med ett annat företag som heter Dåderman. Svaret jag fick av honom var att det skulle kosta mellan 40 000-50 000 för att få det kaklat!!!! HERREGUD!!! Vad tror dom?? Att man skiter ut pengar?? Det ratades med en gång!
Imorse ringde det andra företaget kl 9 ca. Hade lyckats somna på soffan och var inte alls med i samtalet... Usch vad det är hemskt när man rycks ur sömnen!! Jaha, på med alla kläder, plocka undan saker som ligger överallt... Det värsta av allt var att man skulle bli synad i kanterna! På ett jobb som man hade gjort där de har mer kunskaper än vad vi har! Men det blev godkänt. Dom sa att det var riktigt bra gjort! Hade även köpt bra kakel tydligen =) Skönt att höra!
Dom skulle återkomma senare idag för att kunna meddela när dom hade tid. Så skönt att det är så nära!!
Får försöka hitta på ngt att göra här hemma så jag kan hålla mig vaken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar