fredag 15 januari 2010

I morgon

I morgon är det tänkt att vi; jag och Robban ska hitta på ngt själva utan barn... Hör och häpna!! Problemet är bara; vad ska man göra?? Det lutar mot middag o bio men vi får se...
Hade varit roligt om man hade kunnat gå ut o ta en drink på något ställe och sitta o snacka eller dansa... Vi får se =)
Idag har vi fortsatt med våra renoveringar. HERREGUD vilket jobb det är!! Men snart är det klart! Vi kan leja bort det jobbigaste. I morgon skall det sista inhandlas så kan man kontakta yrkesfolket. Ska bli sååå skönt att slippa ha allt detta överhängande!
Idag var Bella på dagis själv UTAN mig... Det var en så jobbig känsla att veta att hon ska vara ensam på dagis utan mig!! Men vad det hade gått bra!! Hon hade inte varit ledsen en enda gång över att hon var där ensam. Eller ensam och ensam, det är hon ju inte eftersom hon har alla sina nya kompisar där! När jag kom och hämtade henne så såg jag henne genom fönstret först. Då satt hon och lekte med en kompis och var hur nöjd som helst. När vi möttes inne var det varken bu eller bä. Varken glad eller ledsen. Men hon var ju i och för sig ganska nyvaken... Skönt att det har gått så bra! Hade varit mycket jobbigare om hon hade gråtit och varit ledsen när man lämnar henne!
Jag ÄLSKAR min familj mest över allt på denna jord!!!!! Jag har världens finaste barn och världens finaste kille!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar