onsdag 27 januari 2010

Såååå trött

Vad hemskt det är när man känner sig sådär supertrött!! Skulle vilja lägga mig för natten men det är för mkt kvar att göra för att kunna göra det...
Var o tränade igår. Tog ut mig så mkt att jag mådde riktigt illa efteråt. Men som tur var så gick det över ganska snabbt.
Fick en nästan "nära döden" upplevelse när jag åkte med i bilen. Haha, det märks att man är van att köra bilen själv, tror till o med att jag ska föreslå nästa gång att jag kör vår bil =) Det värsta var att upplevelsen kom typ 200 m hemifrån. SHIT var min första tanke. Om jag känner såhär redan nu, hur ska det bli resten av vägen??? Fick väl se mitt liv flasha förbi minst 4 ggr. På vägen hem var det inte alls lika farligt men då var jag väl för trött för att ens se hur hon körde. Blicken fastnade säkert på instrumentbrädan och stannade där hela vägen hem =)
Förra gången vi åkte när min syster var med så var det hon som reagerade mest på körningen och jag satt o mer eller mindre skrattade åt henne. Vet inte om det berodde på att jag satt i framsätet som gjorde att det kändes så mkt mer läskigt?? Hon kör bra vår kompis, men alla har vi olika körstil helt klart!! =)
Idag blev badrummet färdigt! Det blev sååå fint. Ska lägga in en bild senare när det är inrett och klart! Så skönt att ha det klart och faktiskt skönt att inte behöva ha dom där kakelkillarna hemma. Inte för att det gör så mkt egentligen men jag blev så irriterad över när dom inte dök upp. När de lämnade idag hade de dessutom skitat ner HELA det lilla badrummet som var nystädat... INTE snällt!! Dom gjorde det säkert för att jag bad dom att fixa till 2 plattor som dom inte hade gjort ordentligt!! Bara för att göra något tillbaka...
Lite lustigt att killar ALDRIG kan låta tjejer montera själva. Robban sa lite kaxigt; Karin ska du inte ta o montera ihop kommoden nu när Bella har lagt sig?? Sa nämligen på vägen hem idag att jag hade haft sån lust att montera ihop den för att få det klart.
Jaha, sagt o gjort. Jag tog tag i allt, Robban bar in alla paket. Jag satte mig och monterade. Och hur slutade det??? JOOO, Robban och pappa stod och skruvade och hade sig. Fast som kvinna som man är så såg jag till att ta över igen =) Satte Robban i att ta hand om Linus... Han sprang runt här hemma med Linus i bärsele =)
Nu ska det bara ringas ett samtal till en kompis SEN är det sängen!!! O så ge Linus lite mat innan också så klart!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar